한시간만에 끝났네요. 결과는 소프트웨어 업데이트 햇고 이상 없다정도인 것 같습니다. 도로주행 테스트나 타이어 공기압 변경은 안한 것 같은데.. 했다고 적어놨네요..ㅋ 마일리지도 1363이고 공기압 앞뒤 전부 38 그대로네요 ———— 리콜 조치 결과입니다. 257 - DTC CHK ICCU ICCU FUSE RPL24-01-023H CUSTOMER REQUESTED CAMPAIGN NUMBER 24 01 023H BE PERFORMED. CHECKED FOR APPLICABLE CAMPAIGNS AND TECHNICAL SERVICE BULLETINS FOUND APPLICABLE CAMPAIGN DOCUMENT 257 WHICH IS RELATED TO THE VEHICLE'S CONCERN. PERFORMED A COMPLETE VEHICLE IDENTIFICATION NUMBER STATUS INQUIRY TO FIND AND VERIFY AN OPEN CAMPAIGN. VEHICLES MAY HAVE A CONDITION WHERE LOW 12V AUXILIARY BATTERY. CHARGING OCCURS DUE TO AN INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT FAULT AND MAY SET THE FOLLOWING DTC. P1A9096 - DC/DC CONVERTER INPUT VOLTAGE SENSOR FAULT. WHEN A FAULT OCCURS, THE VEHICLE MAY ENTER A REDUCED POWER MODE WHILE VARIOUS WARNING LIGHTS, AN. AUDIBLE CHIME WILL SOUND, AND LARGE MESSAGING IN THE VEHICLE'S INSTRUMENT CLUSTER WILL APPEAR AND. INSTRUCT THE DRIVER TO STOP THE VEHICLE. CONNECTED THE GDS, PERFORMED AN INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT SOFTWARE UPDATE AS PER THE RECALL 24 01 023H INSTRUCTIONS. CONNECTED THE GDS, PASSED THE INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT SOFTWARE, REQUIRING NO FURTHER ACTION AS PER THE RECALL 24 01 023H INSTRUCTIONS. CHECKED AND RESET ALL OF THE TIRE PRESSURES THE FRONT TIRE AIR PRESSURES HAVE BEEN SET TO 35 PSI THE REAR TIRE AIR PRESSURES HAVE BEEN SET TO 35 PSI. ROAD TESTED THE VEHICLE 2 MILES TO VERIFY REPAIRS DOCUMENTED THE VEHICLE IN MILEAGE AS 1362 MILES AND THE VEHICLE OUT MILEAGE AS 1364 MILES. ————————- 구글 번역입니다
257 - DTC CHK ICCU ICCU 퓨즈 RPL24-01-023H 고객이 캠페인 번호 24 01 023H를 요청했습니다. 해당 캠페인 및 기술 서비스 게시판을 확인했는데 차량 문제와 관련된 해당 캠페인 문서 257이 발견되었습니다. 완전한 수행 공개 캠페인을 찾고 확인하려면 차량 식별 번호 상태를 문의하세요. 차량의 12V 보조 배터리가 부족한 상황이 있을 수 있습니다. 통합된 충전 제어 장치 결함으로 인해 충전이 발생하며 다음과 같은 DTC를 설정할 수 있습니다. P1A9096 - DC/DC 컨버터 입력 전압 센서 오류. 결함이 발생하면 다양한 경고등이 켜지는 동안 차량이 절전 모드로 들어갈 수 있습니다. 가청 차임 소리가 울리고 차량 계기판에 큰 메시지가 표시됩니다. 운전자에게 차량을 멈추도록 지시하십시오. GDS를 연결하고 리콜 24 01 023H 지침에 따라 통합 충전 제어 장치 소프트웨어 업데이트를 수행했습니다. GDS를 연결하고 통합 충전 제어 장치 소프트웨어를 통과했으며 리콜 24 01 023H 지침에 따라 추가 조치가 필요하지 않습니다. 모든 타이어 공기압을 점검하고 재설정했습니다. 앞 타이어 공기압이 35PSI로 설정되었습니다. 뒷 타이어 공기압이 35PSI로 설정되었습니다. 도로에서는 수리를 확인하기 위해 차량 2마일을 테스트했으며 차량의 마일리지는 1362마일, 차량 이탈 마일리지는 1364마일로 문서화했습니다.
결과는 소프트웨어 업데이트 햇고 이상 없다정도인 것 같습니다.
도로주행 테스트나 타이어 공기압 변경은 안한 것 같은데.. 했다고 적어놨네요..ㅋ
마일리지도 1363이고 공기압 앞뒤 전부 38 그대로네요
————
리콜 조치 결과입니다.
257 - DTC CHK ICCU ICCU FUSE RPL24-01-023H
CUSTOMER REQUESTED CAMPAIGN NUMBER 24 01 023H BE PERFORMED.
CHECKED FOR APPLICABLE CAMPAIGNS AND TECHNICAL SERVICE BULLETINS FOUND APPLICABLE CAMPAIGN DOCUMENT 257 WHICH IS RELATED TO THE VEHICLE'S CONCERN. PERFORMED A COMPLETE
VEHICLE IDENTIFICATION NUMBER STATUS INQUIRY TO FIND AND VERIFY AN OPEN CAMPAIGN. VEHICLES MAY HAVE A CONDITION WHERE LOW 12V AUXILIARY BATTERY. CHARGING OCCURS DUE TO AN INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT FAULT AND MAY SET THE FOLLOWING DTC. P1A9096 - DC/DC CONVERTER INPUT VOLTAGE SENSOR FAULT. WHEN A FAULT OCCURS, THE VEHICLE MAY ENTER A REDUCED POWER MODE WHILE VARIOUS WARNING LIGHTS, AN. AUDIBLE CHIME WILL SOUND, AND LARGE MESSAGING IN THE VEHICLE'S INSTRUMENT CLUSTER WILL APPEAR AND. INSTRUCT THE DRIVER TO STOP THE VEHICLE.
CONNECTED THE GDS, PERFORMED AN INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT SOFTWARE UPDATE AS PER THE RECALL 24 01 023H INSTRUCTIONS. CONNECTED THE GDS, PASSED THE INTEGRATED CHARGE CONTROL UNIT SOFTWARE, REQUIRING NO FURTHER ACTION AS PER THE RECALL 24 01 023H INSTRUCTIONS. CHECKED AND RESET ALL OF THE TIRE PRESSURES THE FRONT TIRE AIR PRESSURES HAVE BEEN SET TO 35 PSI THE REAR TIRE AIR PRESSURES HAVE BEEN SET TO 35 PSI. ROAD TESTED THE VEHICLE 2 MILES TO VERIFY REPAIRS DOCUMENTED THE VEHICLE IN MILEAGE AS 1362 MILES AND THE VEHICLE OUT MILEAGE AS 1364 MILES.
————————-
구글 번역입니다
257 - DTC CHK ICCU ICCU 퓨즈 RPL24-01-023H
고객이 캠페인 번호 24 01 023H를 요청했습니다.
해당 캠페인 및 기술 서비스 게시판을 확인했는데 차량 문제와 관련된 해당 캠페인 문서 257이 발견되었습니다. 완전한 수행
공개 캠페인을 찾고 확인하려면 차량 식별 번호 상태를 문의하세요. 차량의 12V 보조 배터리가 부족한 상황이 있을 수 있습니다. 통합된 충전 제어 장치 결함으로 인해 충전이 발생하며 다음과 같은 DTC를 설정할 수 있습니다. P1A9096 - DC/DC 컨버터 입력 전압 센서 오류. 결함이 발생하면 다양한 경고등이 켜지는 동안 차량이 절전 모드로 들어갈 수 있습니다. 가청 차임 소리가 울리고 차량 계기판에 큰 메시지가 표시됩니다. 운전자에게 차량을 멈추도록 지시하십시오.
GDS를 연결하고 리콜 24 01 023H 지침에 따라 통합 충전 제어 장치 소프트웨어 업데이트를 수행했습니다. GDS를 연결하고 통합 충전 제어 장치 소프트웨어를 통과했으며 리콜 24 01 023H 지침에 따라 추가 조치가 필요하지 않습니다. 모든 타이어 공기압을 점검하고 재설정했습니다. 앞 타이어 공기압이 35PSI로 설정되었습니다. 뒷 타이어 공기압이 35PSI로 설정되었습니다. 도로에서는 수리를 확인하기 위해 차량 2마일을 테스트했으며 차량의 마일리지는 1362마일, 차량 이탈 마일리지는 1364마일로 문서화했습니다.
차의 메인 배터리에서 800V 전력이 ICCU의 LDC로 들어가는 인렛에 있는 퓨즈로,
LDC가 800V를 12V로 변환하다 파손될때 퓨즈도 데미지가 누적되어 끊어지지 않았더라도 이상이 발견되거나 예방으로라도 교체하라는 지시 같습니다.